maanantai 13. toukokuuta 2013

KVG eli KatoVaikkaGooglesta (näin nätisti sanottuna)

Mä olen ahkera googlaaja enkä voi muuta kuin ihmetellä miten joillee on niin vaikea löytää netistä tietoa. Senkuin vain google (tai muu hakukone,google on kyllä osoittautunut parhaimmaksi),sinne hakusana ja sitten vain arpomaan tuloksista se oikea tai paras.

Mulla yleensä lähtee vähän käpälästä se touhu. Kaikki alkoi eilen siitä kun pistäydyin kiloklubin sivulla ja päädyin sieltä selailemaan karppireseptejä. Mielenkiintoni tarttui maapähkinävoihin ja sitä kautta sitten päädyin kaikenlaisiin ihaniin ruoka- ja leivontablogeihin joissa tätä tahmeaa herkkua on käytetty. Ja mun alkoi aivan hirmuisesti mieli tehdä esim tällaista kakkua joka näyttää aivan sairaan hyvälle.Samaisessa blogissa oli myös yksi toinen ohje brownieseille jota tekisi mieli kokeilla.  Ja täältä puolestaan löytyi muita vinkkejä jonne tunkea maapähkinävoita. Tänään puolestaan näin tämän ohjeen jossa ei tosin ole maapähkinää mutta näyttää kyllä niin herkulliselta. Ja kun tässä nyt aloin suosikkikansiotani selailemaan niin maistuisi myös tämä baileys-daimkakku. 

No mikä sitten estää kokeilemasta näitä reseptejä? Well, kaloreiden pelko! Meidän pakkanen on niin pieni ettei sinne mahdu muruakaan ylimääräistä ja taas yksi piirakka on turhan iso pitää jääkaapissa ja närkkiä joka päivä. Suunnittelin jo että teen juustokakun ja lahjoitan naapureille loput. Ja mikäli tää mun leivontahimo kasvaa liian suureksi niin voihan olla että mä joudun lihottamaan naapureitakin tässä samalla. ;)

ps. mä en meinannu eilen saada unta kun niin kovasti ajatuksen tasolla järjestelin mielessäni tavaroita joita myydä eteenpäin eli kirppiskansion kasausta siis luvassa mutta arvatkaan muistinko mä enää aamulla mitä kaikkea kävin mielessäni läpi?? No en... olis vaan pitäny nousta sängystä ja alkaa listaamaan asioita...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti