lauantai 17. elokuuta 2013

Maylash testiryhmä

Mä olen kova tyttö kasvattelemaan milloin mitäkin :)
Viime aikoina tässä on yritetty kasvattaa vihanneksia huonolla menestyksellä, pinnaakin joutuu välillä kasvattamaan ja takamus leviää ilman kasvattamistakin :(

Jo hyvissä ajoin ennen muuttoa Maltalle, bongasin facebookin ryhmän kautta kun etsittiin vapaaehtoisia pohjoismaalaisia naisia testaamaan ripsien kasvatus ainetta. Mä olin ensimmäisten joukossa ilmottautumassa vapaaehtoiseksi ja muhun luvattiin ottaa yhteyttä jahka saan muutettua. Meni kyllä muutosta jokunen tovi, oli vissiin kuvaaja unohtanut mutta ottipa sitten kuitenkin yhteyttä ja otettiin aloituskuvat ja sain aineen.
Samana päivänä otettiin kotonakin kuvan tynkää jotta voin itse vertailla kuvista onko edistystä tapahtunut mutta ne kuvat meni vähän pilalle ja otettiin nyt 2 viikon käytön jälkeen uudet kuvat jotka esittelen tässä.

Aineen nimi on siis Maylash joka vakuuttaa olevansa 100% luonnollinen silmäripsiseerumi. Kuten voitte tuolta nettisivulta todeta, aineen hinta olisi 69€ ja lupaa kasvattaa ripsien pituutta jo 4 viikossa. Noh, epäileväinen kun olen niin mistä sitä tietää josko meitä on kaksi eri ryhmää, lumeryhmä ja oikea ja tutkimuksen tarkoitus on osoittaa että kasvaa ne ripset ilman mits seerumeitakin ;)

Käyttö on helppoa, joka ilta ja aamu vedetään ripsen tyveen "rajat", ihan kuin eyelineria käyttäisi. Jos ei muuta vaikutusta tällä testillä ole niin taidanpa ainakin oppia rajaamaan silmäni kun näin paljon harjoittelen :D

Eli näissä kuvissa olen käyttänyt ainetta 2 viikkoa, en itse ainakaan mitään kovin dramaattista vaikutusta huomaa vielä. 4 viikon kuluttua saatte sitten nähdä toiset kuvat ja tehdä omat johtopäätökset.


 

3 kommenttia: