lauantai 9. maaliskuuta 2013

Unohtaisin varmaan päänikin jos..

Heh,ihme ettei kukaan huomauttanut asiasta että mähän yritin pinnata tuossa haastetehtävässä :D Kävin Hiekkalaatikolla kurkkimassa millaisia vastauksia sinne oli ilmaantunut ja huomasin että enhän mie vastannut ollenkaan niihin 11 asiaan minusta vaikka ne olivat ne joita itse asiassa mietin ekana. Noloa,joo.. Tulkoon ne sitten tässä :)

1. Monelle tulee yllärinä että olen itse asiassa 7 päisen sisaruskatraan pahnan pohjimmainen. Kun ei kuulemma muilla kuin uskovaisilla ole niin monta lasta ja ei,emme ole lestadiolaisia.
2. Mä innostun uusista asioista tooosi nopeasti mutta oon huono saattamaan niitä päätökseen. Käsityöt on pahimpia,ehkä mä joskus saan tuon verhon virkattua.
3. Pohjimmiltani mä olen kissaihminen. Ehkä se johtuu siitä että mä voisin samaistua niihin ja löytää itseni jostain uuninpankolta nukkumasta.
4. Mä en tykkää ajaa yöllä. Etenkin jos on kauheasti rekkaliikennettä.
5. Olen ehkä maailman huonointa seuraa jos katsotaan elokuvia. Mua jaksaa pääsääntöisesti kiinnostaa vain yksi genre eikä mies innostu rom-kommeista silleen pidemmän päälle.. :)
6. Lempisuklaani on Daim. Sitä pitää aina rahtaa lentokentiltä kun ei täältä saa.
7. Musta on tullu jumppahullu :D Ettei mene överiksi, niin pidän viikonloput vapaata mutta jo perjantaina alkaa olee polte et josko ees salille pääsisi.
8. Rehellisesti sanoen, mä olen kyllä siinä määrin viinalle perso etten voisi kuvitella asuvani tällaisessa arabimaassa jatkossa. Mä en ole täällä käynyt missään ravintolassa, en kertaakaan. Eikä kyse olisi siitä että menisin vetää perseet sinne,ei mits sellaista. Voin vaikka istua yhden oluen kanssa siellä koko illan ihmettelemässä.
9. Mua ei millään tavalla kiinnosta matkustaa Jenkkeihin. Ei vaan iske se maa olleskaan.
10. Mä lasken aina nukkumaan mennessä et monta tuntia ehtii nukkua ennen kuin kello soi.
11. Jahka joskus saan laihdutettua sen 20kg, otan sen kunniaksi tatuoinnin.Se on jo suunniteltu. Ja sen lisäksi mulla on suunnitelmat kolmeen muuhunkin tatskaan: rintaan,nilkkaan ja jalkapöytään. Sitten joskus :)

Sellaisia "paljastuksia" Ei varmaan kaikille ollut tuttuja.
Jottei menisi vaan paljasteluksi,kerrotaan myös siitä keskiviikon juhlasta myös. Niin,joku varmana arvannut että jumpan takia ei oikein tuo istuminen ollut herkkua. Tuli innoissaan ladattua Pumpissa pikkasen liikaa painoja ja mulla oli persukset ja reidet niin tukossa aina loppuviikkoon asti. Mutta oli se sen arvoista :) Ihanaa että olivat ottaneet tässä kuussa sen pumpin aamutunnille.

Se juhla puolestaan.. Mä päädyin leipomaan hannatätejä. Siitä tiie et onko ne niin perinteisiä mutta en jaksanut karjalanpiirakoita tehdä eikä juniorikaan asiaa puoltanut. Mä olin aika huonosti valmistautunut koko juttuun kun muihin vertasi. Ei pöytäliinaa, ei mitään muita koristeita kuin lippu ja yksi kirja. Aika ankeata. Ausseilla oli koko telttakatos krääsää täynnä. Korealaisilla soi Gangnam Style ja banderolli joka esitteli Korealaisia tuotteita. Saksalaisilla lippua ja muuta koristetta. Siinä me nökötetettiin Iranin kanssa, molemmilla vain omat tuotteet nenän edessä. Hävetti.
Alkoi jo ärsyttää kun "isommat" maat käveli banaanit kainalossa ohi ja loi sääliviä katseita pientä Suomea kohtaan. Aussi naureskeli päin naamaa hannatädeille ja epäili tokko niitä kukaan ostaa,ei tosin ääneen sanonut. Miksi ihmisten pitää käyttäytyä noin? Kukka se on rikkaruohokin ja jos olisi edes vähän paremmin infottu illan kulusta niin olisi ollut helpompi valmistautuakin paremmin. Noh,se siitä,eipä tarvii enää sinne mennä.

Maltallekin on vuokratakuu maksettu eilen. Sokkona asuntoa näkemättä. Hyvä se on, pakko olla :)

Heippa,mä häivyn nyt pihalle.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti