lauantai 13. huhtikuuta 2013

Se tunne kun tunnet itsesi todelliseksi aasiksi...

Musta on hyvä että tiedostaa ongelmansa ja mä olen nyt tiedostanut että olen idiootti. Siis joo,eihän täällä nyt mitään "normaalia" viikonloppua ole tulossa vaan jatkossa pe-la ovat vapaapäiviä ja niin tylsää kuin se onkin, sunnuntaisin PITÄÄ nousta ajoissa :( Onneks mä en ehtinyt kuuluttaa tätä kuin puolelle maailmaa.. Tyhmä tyhmä minä! Tää paikka alkaa tekee tepposia mulle!

Eilen juhlittiin Juniorin synttäreitä. Oli vähän eri meno kuin viime vuonna, silloin Junnu ei vielä tota englantia hanskannut ja nyt, melkein joutui olee jo mun tulkkina, heh. Juniori kutsui 7 kaveriaan paikalle ja voitte vaan kuvitella mikä mökä lähtee sellaisesta jätkälaumasta. Teki mieli kaivaa korvatulpat esille ;) Tällä kertaa meillä oli teemana elokuvat. Ensin kuvattiin oma leffan pätkä ja sen jälkeen pojat saivat katsoa valitsemaansa elokuvaa. Tai katsoa ja katsoa, kaaoshan se oli. Mulla oli hommaa muokata videonpätkät leffaksi (jonka toivon mukaan saan tänne liitettyä, facebookkiin en sitä tekijänoikeusjuttujen takia saanut jakaa) joten en ehtinyt non stoppina vahtimaan menoa, välillä kävin vaan karjumassa niille pari valittua sanaa. Jännä miten noilla pojilla kasvaa jo pienestä korvat vain koristeeksi ;)

Oon itse aika tyytyväinen omaan osuuteeni elokuvan teosta :) No,en mä ihan täysillä uskonutkaan että saan 8 pikkukundii oscarin arvoiseen näyttelijäsuoritukseen mut pääasia et kaikilla oli kivaa! Mulla ainakin.. Meni kyllä hieman säädöksi kun omassa läppärissä ei toiminut windows movie maker (on muutes tosi helppokäyttöinen ohjelma, tällainen damikin sai homman hoidettua) ja jouduin tekee leffan varakoneella. Siinä vaan ei ollut dvd-asemaa ollenkaan joten valmis leffa piti siirtää muistitikulle jotta sain sen omalle koneelle ja poltettua levyille. Koko iltahan siinä meni sit kuitenkin vaikka melkein sain homman tehtyä ennen kuin vieraat lähti kotia.

Niin,olihan meillä tässä Suomi-vieraskin kylässä. Olipa kiva saada kunnon ruisleipää (se mitä vieras malttoi meillekin jättää..) ja sen päälle oikeaa metukkaa, omnomnom.. Ja grillimakkaraa <3 Ja maksamakkaraa <3 Salmiakkivarastotkin ovat nyt täydennetty.

Tällä viikolla tuli myös kk siitä kun otin omat mittani viimeeksi joten oli aika päivittää se. Niitä voitte käydä tuolta välilehdeltä lukemassa mitä tapahtui vai tapahtuiko mitään.

Jaa-siinä kai pääasiat. Huomenna pääsee taas jumpallekin, on sen verran epäterveellistä eloa tullut vietettyä koko viikonloppu. En oo ees merkannu syömisiäni kiloklubiin pariin päivään, kunhan närkkinyt jotain. Äskenkin söin vielä grillimakkaran vaikka ei todellakaan olisi pitänyt.. :( Mutta ei mun eteen voi tulla syömään mitään ilman et minua et ei alkais himottaa se.

ps.yritin pari tuntia latailla tekemäämme videoo tänne mutta en jaksanut enää venailla.. Kokeillaan joku toinen kerta millainen Spielberg mussa piilee :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti