maanantai 1. huhtikuuta 2013

Et voi myöhästyä ennen kuin saavut paikalle..

Mä harvoin ärsyynnyn mistään (heh :D! ) mutta yks asia mikä saa mut kerta toisensa jälkeen ärsyyntymispisteeseen on myöhästyminen. Se, että tullaan myöhässä jonnekin.

Mua ei ärsytä jos esim bussit ovat myöhässä johtuen esim sääoloista, niille asioille kerta kaikkiaan ei voi mitään. Eikä mua saa ärsyyntymään jos lääkäriaika on myöhässä, koska sillekään ei oikein voi mitään. Mistä minä tiedän onko joku tuotu esim kuoleman kielissä vastaanotolle ja lääkärin aikaa on mennyt ihmishengen pelastamiseen. Eikä ylipäänsä mikään sellainen myöhästyminen ärsytä jolle yksinkertaisesti ei voi mitään. Okei,se saattaa hetken tuntua ikävältä mutta jos asialle ei vaan voi mitään niin that's it.

Mutta auta armias jos mä odotan jotain ihmistä ja SE on myöhässä. Mulla on kyllä paha (??? tän pitäs olla kyllä hyvä ) tapa olla itse paikalla jo 5-10 minuuttia aiemmin ja tämänkin takia odotusaika saattaa tuntua pitkältä. Mutta jos on sovittu että nähdään esim. klo 10, niin eihän se tarkoita 10.10 tai 10.20, se on kello kymmenen! Mä en ehkä ala motkottaa mutta en mie päähänkään silitä. Miksi ei vaan voi tulla ajoissa?

VIELÄ enemmän mua ärsyttää tää paikallinen tapa täällä. Jumppatunti alkaa 9.30. Olen yksin paikalla. Aloitellaan lämmittely ja ai,katos tulee ensimmäinen matti myöhäinen. Jatketaan, ja tulee lisää porukkaa. Ohjaajan aika kuluu lämmitellessä siihen että neuvoo uusia tulokkaita. Ja kun tunnille PITÄISI ilmoittautua 10 minuuttia ennen sen alkua!!! Tää toistuu joka ikinen jumppatunti. Sellaista tuntia ei vielä olekaan pidetty jossa kaikki olisivat paikalla salissa ennen kuin tunti alkaa. Jos mä olisin ohjaaja, en ottaisi niitä myöhässätulijoita sisälle ollenkaan. Piste!

Elokuva alkaa 17.30. Silti vielä 17.45 sisälle lappaa porukkaa. Miksi, oi MIKSI?? Mikä siinä on niin vaikeaa tulla paikalle siiheksi kun leffa alkaa?? Jos on ruuhka-aika, se huomioidaan jo siinä kun lähdetään kotoa eli siinä tapauksessa auto starttaa pihasta aiemmin. Jos on huono keli ja pitää ikkunatkin raappaa autosta ennen lähtöä, siinäkin tapauksessa kotoa lähdetään hyvissä ajoin.

Siis Pliis, OLKAA ihmiset rakkaat AJOISSA!!! Ei se oo niin vaikeeta...

ps. mä olen nyt kolmatta viikkoa odotellut sitä siivoojaa joka tulisi putsaamaan sen linnunpesän meijän makkarin vessan ikkunan takaa. Ei oo näkyny...Kai se sieltä tulee, insha allah....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti